محمد زارعین

محمد زارعین
طبقه بندی موضوعی

موسیقی بی کلام آروم و دلنشین

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ق.ظ

موسیقی بی کلام، آرام و دلنشین Feeling The Distance

گوش کنید:

 Feeling The Distance.swf 

کاش تنهایی

پرنده بود!

گاهی هم به کوچ فکر می کرد!


نظرات  (۷)

لااایککک...
به وبلاگم سر بزنید
اگه دوست داشتید نظر بدید
پاسخ:
حتما ..
محمد جان خیلی خوب بود
اگه تونستی به سایت منم سربزن
پاسخ:
تشکر
محمد مچتو گرفتم من نظر دادم با اسم دیگه
خواستم ببینم پیام هارو نمیخونی یا توجه نداری
وقتی دیدم به نظری که دروغگی دادم جواب دادی فهمیدم که عمدا جواب ندادی
آخه انسان اینقدر بی رحم
یه کمک کوچولو نمیکنی به من ؟
نظراتمو یا پاک میکنی یا جواب نمیدی
اخه چرا ؟ دلیلشو بگو ؟
تلگرامم که بلاکم باز نکردی میگی بیا تلگرام ؟
من تمام زندگیم رفته یه کمک نمیکنی ؟
اخه چطور آدمی هستی ؟
حس نداری ؟
تلگرام بازکن
پاسخ:
عزیزم. منظور شما از کمک چیه؟ فکر کردی موفقیت یک روزه هست؟ بهت هم گفتم اگه یک روزه بود یا یک روش خواصی داشت من تا الان صد تا سایت بالا آورده بودم. پس نتیجه میگیریم که مجموعه ای از کارها = موفقیت هست و این روشی که شما مخوای یک روزه باهاش سایتتو بیاری بالا شدنی نیست.هیچ چیز مثل تجربه خود آدم مفید نیست. پس بهتره برای موفقیتت خودت دست به کار بشی و متظر امداد غیبی نباشی که به دردت نخواهد خورد.
میدونم اما جریان 98 لاو فرق داره بعد 5 ماه فعالیت  سایت که من مشاهده کردم
امرشو تو سایت آرشیو سایت 9000 تا ورودی گوگل داشت
اخه چطور ممکنه تو این مدت !
میدونی حدقل دلیلش تو گوگل بالا اومدن شانسی یا یکاری کردی اینجوری شده ؟
منم نمیگم یک روزه میخوام اما حداقل دلیل اینکه تا اینقدر بازدید داره رو میخوام بدونم
بیشتر ازاون تو رزبلاگ نیست
فوق العاده زیبابود/
  • نویسنده جمله نمیشه لینک رو درست کنین
  • نمیشه لینک رو درست کنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی