محمد زارعین

محمد زارعین
طبقه بندی موضوعی

فرق چاپلوسی و امربه معروف و نهی از منکر چیست؟

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ

سلام. خیلی خیلی جالب است...

طرف چاپلوسه، فکر می کنه داره امر به معروف میکنه + ثواب ! آخه شما ای دوست محترم...امر به معروف میدونی مراحلش چیه؟ میدونی چرا و کی و چجوری باید انجامش بدی؟ یا فقط زیرآب زدن=امر به معروفه؟

  • محمد زارعین

چاپلوس

نظرات  (۸)

باکی هستیددقیقا؟نکنه داریدبایه ادم مذهبی دعوامیکنید؟
:)
پاسخ:
فرقه بین آدم مذهبی و آدمی ک من میگم و شاید آدمی که فکر میکنه مذهبیه !
موضوعات وبلاگتون رو متنوع ترکنین خیلی بهتره
پاسخ:
با تشکر از اسپمرتون !! :))
من اون ادم رومیشناسم بده که نمیشناسیدش ودربارش بدفکرمیکنید
متوجه شدید....
پاسخ:
کدوم؟ من یک نفر مد نظرم نیست. توی طول زندگیم فهمیدم که افراد زیادی هستند که اینجورن. همین فقط.
حالابعدها شایدبفهمید درباره کی گفتم ....
:(
اره اکثرا اینطوریاً ...
  • ناشناس غمگین
  • محمد
    چرا جوابمو ندادی ؟
    جواب بده
    --------------------------------------------------------------------------
    میدونم اما جریان 98 لاو فرق داره بعد 5 ماه فعالیت  سایت که من مشاهده کردم
    امارشو تو سایت آرشیو سایت 9000 تا ورودی گوگل داشت
    اخه چطور ممکنه تو این مدت !
    میدونی حدقل دلیلش تو گوگل بالا اومدن شانسی یا یکاری کردی اینجوری شده ؟
    منم نمیگم یک روزه میخوام اما حداقل دلیل اینکه تا اینقدر بازدید داره رو میخوام بدونم
    بیشتر ازاون تو رزبلاگ نیست

    میخوام بهم یادبدی چطور مراحل رو طی کنم چه مراحلی داره
    الان سایتمو ببین
    loveak.ir
    منم آرزوم دارم جووونم خب
    تو رزبلاگ پربازدیدتر سایت تو نیست
    اخه چرا !!!! این همه سایت هست ولی تو !!!
    چیکارکردی اخه بگو
    پاسخ:
    چه تفکری دارید ! من اصلا به نظرم عددی نیستم !
    پیشنهاد میکنم سایت های زیر رو پیگیر باشی:
    http://googleblog.blogspot.com/
    http://blogs.bing.com/
    از گوگل وبمستر+بینگ وبمستر+گوگل آنالیز استفاده کنید.برای تایتل ها دنبال کیبرد های پرسرچ ایرانی بگردین. مثل این سایت ک ارائه میده:
    http://keywordtool.io/
    توی شبکه های اجتماعی فعال باشید. فیسبوک،گوگل پلاس،لینکدین،اینستاگرام،تویتر
    و خیلی از کارا ها. . . .. 
    در نهایت هم این سایت رو مطالعه کنید:
    http://www.khoshfekri.com/
  • ناشناس غمگین
  • سلام ممنون خوندم میتونید نظرو پاک کنید نظر بالا رو
    فقط یه سوال
    به نظرتون سایت من الان سند باکس گوگل هست ؟
    چون چند روز مطالبم میفرستم ایندکس هم میشه
    site: LOVEAK.IR
    تو اینجا ولی فعلا ورودی گوگل ندارم
    فکرکنم بعد سه ماه اپدیت منظم میرم بالا ؟
    مثل شما میشم ؟
    میخوام اصولی برم بالا بازدیدم خیلی خوب شه مثل شما
    و اینکه راز پیوند یکتای 98 لاو چیه ؟
    چرا پیوند یکتا آدرس سایت هست ؟
     میشه اونم بگید
    پاسخ:
    سایت شما الان ایندکس داره:
    site:LOVEAK.IR
    و گوگل مثل قدیم ها نیست....هر سایتی رو در سریع ترین زمان ممکن ایندکس میکنه ! ولی عنوان شما مهمه چی باشه تا در پیج اول نمایش داده بشه یا خیر.
    عنوان های پرطرفدار و تک کلمه ای اصولا سایت های تازه نمیتونن صاحبش بشن. ولی عنوان های طولانی تر و کم ریز تر رو شاید بتونن توش حرفی داشته باشن تا کم کم با اعتباری که کسب میکنن(با مطالب منظم، احتصاصی و دوام سرور و عدم قطعی و...) صاحب لینک های تک کلمه ای مثل دانلود عکس بشن.
    شما هدفتون اگه صرفا درآمد موفقیتتون میتونه کم باشه. چون به هر حال باید علاقه ای هم باشه. زمان و... هم براتون باید مهم باشه ولی نه اینکه فکر کنید سه ماه دیگه قراره 30 هزار آی پی بگیرید...
    پیوند یکتا هم نرماله. چیز عجیبی نداره !

  • ناشناس غمگین
  • ممنون از راهنماییاتون منم علاقمند ففط نه درآمد عشق دارم
    پس من اینطوری ادامه بدم ؟ پس بعد از چندین ماه گوگل ازم خوشش میاد ؟
    میرم اول ؟ بک لینک چی نخرم ؟ بهتره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی