محمد زارعین

محمد زارعین
طبقه بندی موضوعی

افسردگی یعنی چه

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ

افسردگی یعنی چه و اینکه میگن درمانش کنیم یعنی چه؟

درمانش به نظر من اینه که ی دونه روانشناس میادو به طرف میگه بیا و دوباره توی زندگی کردن غرق شو.

-

-

-

-

از اینکه دیر از راه برسی واهمه دارم، هر چند که آنقدر نرسیدی که دیر رسیدنت آرزویم شده!

از اینکه دقیقاً وقتی از راه برسی که دیگر این احساس گرم را نداشته‌ باشم می‌ترسم، از اینکه هرگز نرسی بیشتر می‌ترسم..

هزار بار گفته بودم که عشق هم با تأخیر یخ می‌کند و از دهان می‌افتد. کاش به گوشت برسد. کاش ساعتت را چند ساعتی به جلو بکشانی و برای دیدارم عجله کنی.

اما اگر باز هم آنقدر دیر از راه رسیدی که دیگر اثری از من به جز همین رد پاهای در هم و بر همم نبود، فقط برای چند لحظه به آسمان خیره شو...

من، به تک تک ستاره‌های امشب سپرده‌ام تا سلامم را به تو برسانند و منتظر جوابش هم نشوند...


  • محمد زارعین

افسردگی

دپرس

نظرات  (۴)

  • ســـــر باز
  • خشوک یعنی ؟
    پاسخ:
    یعنی خَشِ کوچیک ! :))
    ب زبان یزدی در جای خودش معنی خودش رو داره البته کلا معنی مثبتی داره. یعنی زیبا، خوب ، جالب ، دلپسند، جذاب و . . . 

    ممد 98 لاو چرا باز نمیشه خسته شدیم
    پاسخ:
    wait....
    عاقبت 98 لاو هم شد 98 ایا ؟
    نه انجمن نداره نه موضوعات و نه کاربران
    یعنی چی ممد ؟
    نه هم سایت اپدیت میشه
    پاسخ:
    خیر. صبر کنید/
    زیبا ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی