محمد زارعین

محمد زارعین
طبقه بندی موضوعی

پاورپوینت کودک آزاری جنسی و جسمی و عاطفی

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ب.ظ

سلام. جالب دیدم که کنفراسمون و یا هرچی که به درد بخوره و کار دست خودمون هست رو به جای همش چرندیات نوشتن، به راحتی میتونیم توی فضای مجازی به اشتراک بگذاریم پس چرا نذاریم؟ :D  بنده مشتاقانه همه کارامو میذارم برا دانشجویان زحمت کش این مرز و بوم :D از شمام دعوت میکنم  هرچی دارید بذارید وبتون.

دانلود پاورپوینت کودک آزاری :

child abuse mohammad zarein

نظرات  (۳)

  • بهار پاتریکیان D:
  • خیلی هم مچکر *_*
    سلام محمد من همون نویسنده 98 لاو هستم
    میشه من یک ماه نویسنده گی کنم تو 98 لاو
    مثل گذشته یادته که ؟
    تا سقف 100 هزار برات مطلب بزارم
    عکس بازیگرو اهنگ و ...
    و تو برام سه ماه بک لینک تو 98 لاو بذاری بخدا خیلی برام مهمه
    اگه اوکی هست
    یه اوکی بده تو تلگرام آیدی تلگرام
    loveak_ir@
    بعدش این نظرو پاک کن
    دیگه ممد نظر هم جواب نمیدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی