محمد زارعین

محمد زارعین
طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

ابرها بِر و بِر نگاه می کردند، دریغ از یک قطره.

شاید انتظار بی فایده بود.

باران دلش نمی خواست ببارد، زور که نبود،

زور که نیست.

 |: copyright: me 
  • محمد زارعین

مردم از اکثریت تشکیل شده. و در این جهانِ من(اینجا) اکثریت بی پولِ دنبال پول و . . . هستند.

مردمی فقیر ک آرزو و خیال پول دار شدن هم برایشان قشنگ است...

همراه اول، ایرانسل و کلا این اپراتور هایِ سود جویِ نامرد با ارسال پیامک های تبلیغاتی ای که کاملا هدفدار و کاملا مطابق با اصول کثیف بازاریابی و مشتری خر کنی هست، به قشر فقیر خیانت می کنند. 

مردمی فقیر که وقتی یکی از این دو نامرد برای آنها پیامکی مبنی بر روش های پول دار شدن، یک دستگاه خورد x برنده شوید، و . . . ارسال می کنند، آنها ب فکر آرزو هایشان میافتند... آرزو های محـــــــــالشان...

مردمی که با خودشان می گویند بذار اینبار شانسم رو تست کنم.. شاید شاید برنده بشم..ولی.. دریغ... دریغ از عضویت و لغو نشدن عضویت و کم شدن شارژ روزانه ! دریغ از نامرد هایی ک روزانه چندین پیام تبلیغاتی ارسال می کنند.. هدفشان هم فقیر تر کردن جامعه ای هست که دارند درآن زندگی می کنند. نمی دانند که فقیر کردن مردم، فقیر کردن خودشان هست... شاید هم هدفشان رهایی هست !  ( جمله ی پر رنگه سنگین بود، برداشت ها متفاوت )


ب قول ِ نقل قولِ کتاب بیشعوری از کتاب خلوص ملی : ( به جای تولید ناخالص ملی، نسل جدیدی از بی شعور های خالص ملی تولید می کنیم ) !


من تا الان موفق به اسپم کردن 350 شماره تبلیغاتی همراه اول شدم 

  • محمد زارعین

در جایی از این کتاب میخوانیم: بدترین خصوصیت این اعتیاد آن است که بی شعور ها ذره ای هم از بی شعوریشان آگاه نیستند. این امر در مورد خود من هم صادق است.


" تا زمانی که معلم کودکستان، من را برای اولین بار در عمرم به اسم"کوین" صدا نزده بود، نمی دانستم که اسمم " اوهوی گوساله" نیست ! "

/کوین، فرزند والدین بی شعور !/


"اگر بی شعور ها عاشق می شوند فقط به یک دلیل است: می خواهند در هیچ چیز کم نیاورند، ازجمله عشــــق ! " 

/وینیفرد، عاشقِ شکست خورده ی یک بی شعور !/ 


 همین دیگه...... همین

  • محمد زارعین

یک گل کاکتوس قشنگ تو خونه ام داشتم . اوایل بهش می رسیدم ، قشنگ بودو جون دار . کم کم فهمیدم با همه بوته هام فرق داره ، خیلی قوی بود ، صبور بود اگه چند روز بهش نور و آب نمیدادم هیچ تغییری نمیکرد منم واسه همین خیلی حواسم بهش نبود به خیال اینکه خیلی قوییه چیزیش نمیشه هر گلی که خراب میشد میگفتم چقدر کاکتوسه خوبه ، هیچیش نمیشه اما بازم بهش رسیدگی نمیکردم تا اینکه یه روز که رفتم سراغش دیدم خیلی وقته خشک شده ، ریشه اش از بین رفته بود و فقط ساقه هاش ظاهرشو حفظ کرده بود قوی ترین گلم رو از دست دادم چون فکر میکردم قویه و مقاوم ... مواظب قوی ترین های زندگی هامون باشیم ، ما از بین رفتنشونو نمیفهمیم چون همیشه یه ظاهر خوب دارند ، همیشه حامی اند ، پشتت بهشون گرمه ... اما بهشون رسیدگی نمیکنیم ، تا اینکه یه روز میفهمیم قوی ها هم از بین میرن ...

  • محمد زارعین