محمد زارعین

محمد زارعین
طبقه بندی موضوعی

از معلم خود چه انتظاری دارید؟

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۱۱ ب.ظ

d

تازه ی تازه...

این است آموزگاری . . . . :))))


  • محمد زارعین

معلمی

نظرات  (۳)

سلام قصد خرید 98 لاو رو داشتم
لطفا قیمت بدید + شماره کارت تا واریز و خریداری شه باتشکر
پاسخ:
چند؟
خب شما باید قیمت بدید منم چانه بزنم
من قیمت دستم نیست
قیمت متناسب با رتبه و ورودیتون
و اینکه ایا مشکل فیلترینگ قابل حله یا نه
راستی تو که بی خیال 98 لاو شدی
ولی من کلی براش ایده  و فکر دارم تا برگردونم و مثل گذشتش کنم
کلی هم انرژی دارم برای مطالب جدید برای همین تو که انداختی مونده
حیفه کم کم رتبه و.. کم میشه و کلن از صفحه وب محو میشه
وب به این زیبایی
اگه بفروشی به من عالی میشه فعلا سنم کمه 16 سالمه
کلی کارقراره براش کنم
تو میره سرزندگیت و  موفقیتت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی