محمد زارعین

محمد زارعین
طبقه بندی موضوعی

چی مگه جز عشق میمونه از دنیا ؟ عاشقم کن خدایا !

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۸ ب.ظ

من: دیدی یه کافی شاپ جدید زدن؟

اون: آره

من: بریم؟

اون: آره

فروشنده: نوشیدنی گرم یا سرد؟

اون: گرم

من: :|

فروشنده:کاپوچینو،لاته،فرانسوی،ماکیاتو،فلت وایت،پور اُور و . . 

من: :|

اون: فرانسوی

من: زهر ماره

اون: به به

من: شیرینی مغازه؟

فروشنده: بیا دوتا شکلات تلخ !

ما: خدافظ

فروشنده: وقتی میری فلش لژ خانوداگی رو هم نگاه کن کدوم سمته :|


نکته: اون در اینجا پسره :))

  • محمد زارعین

زهر مار

قهوه

نظرات  (۲)

سوگند به کسی که گفت الشمس و ضحاها / برتومبارک باشد ذی حجه وعید قربان / اگر ابراهیم فرزندش راقربانی کرد / من روحم را برای تو قربانی میکنم / عیدقربان مبارک !!!
لایییییک داری آقا محمد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی