محمد زارعین

محمد زارعین
طبقه بندی موضوعی

سوختم، سوختم من از غم

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ب.ظ

عیش و شراب و مستی کار ما بود.

 عشق و خدا و هستی یار ما بوداما شد رنگ زمستون نو بهار مـــا.

 بزم مهر و جنون در دل به پا بود سینه لبریزه از شور از وفا بوداما غم آمد به قلبم ... 

ای خدا چراااا

باختم باختم من به او همه ی عمر دلدادگی را که غربت به خانه ام سرک کشید.


(حقا که به هرم سلسله مراتب نیاز های مزلو باید هویت در برابر بی هویتیِ اریکسون رو هم برای همیشه ی من اضاف کرد)

کاشکی می شد توی برچسب های پست صدا هم گذاشت :)))

نظرات  (۴)

  • ✿شمیم زندگی✿
  • ممنون ازحضورسبزتون دروبلاگم.
    بایدراجع به پستتون فک کنم الان چیزی نمیتونم بگم....
  • ✿شمیم زندگی✿
  • خب فکراموکردم ببینیدمتن شماچنداپیزودی وبحث برانگیزه یعنی اینکه هم میشه مرتبط باهم باشن هم غیرمرتبط اماخب نهایتاارتباط نزدیکی دارن:قسمت اول حالت دردودل داشت وشماربطش دادید به نظریه اریکسون ودرقسمت بعدی باحالت پارادوکس ربطش دادیدبه دردودلتون.نظریه هاکمی مرتبط وگاه همدیگرو پس میزنن .هرم نیازهاعالیه اماتوجوامع امروزکمی اشفته ونامرتب شده ونظریه اریکسون کمی عجیب درواقع اولویت اول روبه توجه به نیازهای عاطفی -اجتماعی قرارداده وحتی بررسیش روی نسان سالم هست درصورتیکه هرم نیازهااندکی کاملتره وفقط هویت ونفس روتحت پوشش نداده تمام ابعادروبررسی کرده و خلاصه بگم این نظریه هاروبایدبه موازات هم پیش برد.....نمیدونم چیزی فهمیدیدیانه؟!فک کنم قاطی میکنیدبعدخوندن کامنت:d ...خیلی بحث میشه کرد اماخب اینطوری توکامنت که نمیشه:)
    پاسخ:
    آری. موافقم که نفهمیدم ! :))
  • ✿شمیم زندگی✿
  • خب اینارابایدبحث کرداینجوری معلومه نمیشه فهمید

    پاسخ:
    ما مشتاقیم
    منم خیلی به این فک کردم که این هرم مازلو کامل نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی