محمد زارعین

محمد زارعین
طبقه بندی موضوعی

نون مجنونو که آجر کردن

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷ ب.ظ

هیچ شکی در این که همه دچار بیماری روانی هستند نیست. همچنین از اینکه من هم دچار افسردگی تلقینی از خودم هستم شکی نیست.

توی اینکه چرا من نباید مادر داشته باشمم هم شکی نیست.چون نباید داشته باشم. حتما تقدیر الهی مقدر بوده برام!

اما توی این شک هست ک چرا نمیشه ی نفر رو پیدا کرد و باهاش درد دلی کرد ک فقط گوش کنه. 

یعنی توی این تلگراممم! وقتی داری می نویسی همون تایمی ک ارسال کردی دوتا تیکش بخوره ! و هی تیک بخوره بخوره بخوره و کسی هیچی نگه و فقط بخونه. نه اینکه ارسال کنی یکیش دوتا تیکش بخوره. بعدیش ده دقیقه بعدش ، بعدیش ی رب بعدش و . . .

همین.

کو راهکار عملی...؟؟؟

  • محمد زارعین

آجر

راهکار

روانی

نون

نظرات  (۴)

  • ✿شمیم زندگی✿
  • سلام
    همه بیمارروانی نیستن البته بعضیااینجورین که خب اونم دلایل شوم داره که ندونیدبهتره.
    افسردگی گاهی مث امروزیه لحظه حس کردم افسردگیه برگشته زیادبهش فک نمیکنم
    مادرحتمانبایدجسم باشه وحسش کنیدمادرحتی اگه هم پیش خداباشه همیشه کنارتون هست اماشمامتوجه نمیشیدتازه مادرشمابیشتربراتون دعامیکنه ودعاهاش بیشتراجابت میشه چون کنارخداست
    اخریه رونفهمیدم.توضیح لطفابدیدتاراهکاربدیم:)
    پاسخ:
    1-سلام. همه..
    3-وقتی یکی نیست یعنی نیست.و اینکه پیش خدا باشه و کنار ما باشه احساسه. و احساسم اسمش رو خودش

    4- یعنی یکی باشه گوش کنه و من متکلم وحدش ! :))
  • ✿شمیم زندگی✿
  • 1.همه روانی نیستن همه تنهاهستن
    3.خب ادمای دیگه ای هم هستن که اندکی شبیه مادرباشن مث خواهر(مادردوم)،دوست،پدر،استاد،همسایه....به این فک کنیدشایدایشون توبهشت خوش هستن وثانیه ثانیه به فکرشماهستن ودرگوش خدازمزمه میکنن کنارپسرم نیستم امابهترینهاروبراش رقم بزن،بهترینهاروکنارش قراربده(ایشون بیشترازشمابهتون فک میکنه ونگرانتونه)
    4.خب اون ادمه نیست یااگه باشه کیلومترهاازمادوره یاگه هم باشه رخ نشون نمیده نمیدونم انگارتواین دنیامخاطب خاص نیست یااینکه هنوزتومسیرماسبزنشده امامن مطمئنم هست فقط بایدمنتظربوداون ادم بیاد:)من امیددارم
    +تلگرام زیادخوب نیست برای همنشینی وهم صحبتی باادمها بهتره باچشمان بازوهوشیاری بیشترباادمای اطرافتون صمیمی بشیداونوقت میبینیدکه جون تازه ای وارد رگهای زندگیتون میشه
    +ممنون ازحضورنابتون دوبلاگم
    پاسخ:
    ممنوناااا ولی مخالفم :(
    ببخشید مادرتون فوت کرده ؟
    چرا ؟
    پاسخ:
    آره.
    طولانیه ... 
    وای خیلی ناراحت شدم !
    اگه هم طولانیه میشه بگید تو کودکی از دنیا رفتن و شما ندیدید یا ....
    پاسخ:
    پنج سالی میشه.نه.
    بیشتر. ده سالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی