محمد زارعین

محمد زارعین
طبقه بندی موضوعی

گاهی پروانه ها هم اشتباه عاشق می شوند!!

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ب.ظ

این که میگن؟

همینه؟


(امان از تجربه، از افراد صاحب نظر در این حیطه از یادگیری دعوت به عمل می آید تا نظرات تجربی، روحی روانی، ضمنی و همچنین انتزاعی خود را در مورد این پدیده ی هورمونی اعلام نمایند تا بتوانیم در محضرشان استفاده نماییم) 

اولیه یکی از منابع ارشد بود :D

  • محمد زارعین

عاشق

عشخ

پروانه

نظرات  (۷)

راستِ ـش هیچی نَفَهمیدَم :| دو بار خوندَم ولی کلا هنگیدَم ...
یعنی اون نوشته ی کتابُ که عکسشو گذاشتی هرکسی عاشق بوده فقط میتونه درک کنه
من وقتی عاشق بودم بهترین روزا بود هرچی موفقیت بود اونموقع داشتم بیشتر تلاش میکنم بااراده بود
چقدر کتاب خوندم چقدر فیلم دیدم چقدر خندیدم چقدر دوست داشتنی بودم چقدر برای درسم تلاش میکردم
عشق به آدم قدرت میده اراده میده انرژی میده مثلِ دوپینگ میمونه

چقدر دوست داشتم نوشته ی کتابو ^ــ^
پاسخ:
مثلا من عاشق اینترنت+چای هستم :D
تاحالا که عاشق نبودم.به نظرم هیچ فرصت عشقی هم نمیتونم داشته باشم ولی یه شب خواب دیدم عاشق شدم.....راستش بد به نظر نمیومد ولی کی حال داره؟:]
پاسخ:
آره..کی حال داره..
میتونه همین باشه:)
  • ✿شمیم زندگی✿
  • عشق درنگاه  ژنتیک(علمی)دودلیل داره:تداخلات هورمونی و مکمل شدن ژنها...
    درنگاه عرفانی رسیدن به تکامل
    ازنگاه خداارامش دوتاموجود....
    اماخب من میگم عشق کجاایجادمیشه وچطوربین کدوم ادمهامهمه...
    متاسفانه نسل جدیدعشق روخز وبچه بازی کردن وازعشق یه چیزبیهوده وبی مفهوم وبی ثبات ساختن....دلم برای نسل جدیدمیسوزه هیچوقت عشق رونمیتونن درک کنن....


    هیچکدوم از دو تا تصویر باز نشد تو گوشیم!
    قضیه چیه؟
    پاسخ:
    احتمالا نتتون مشکلی داره...
    قضیه سر بعضی تغییرات درونیه...
    :p

    اگه در کنار عشق احساس خوب و ارامش بهت دست بده ماهم بهش دست میدیم

    و من الله توفیق D:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی