محمد زارعین

محمد زارعین
طبقه بندی موضوعی

بی خودی قهر کنی غرق خواهشت کنم

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

دوست دارم نگات کنم تا که بی حال بشم

تو ازم دل ببری منم اغفال بشم

دوست دارم برای تو با همه فرق کنم

خودمو توی چشات یه تنه غرق کنم

با تو باشم غم چیه ..با تو مرگم آسونه

Mohsen Chavoshi Called Divooneh 

من دیگه حرفی ندارم . . .

  • محمد زارعین

دیوونه

چاوشی

نظرات  (۶)

  • بهار پاتریکیان D:
  • خیلی آهنگ قشنگیه ،
    ولی قشنگ مشخصه آقای چاووشی قبلش چند تا گالن اسید قرقره کرده !
    سرِ "دیوونه" گفتن کاملا ً مشهوده ! :)
    پاسخ:
    آره منم اولین بار ک شنیدم این دیوونه هایی ک میگفت یکمی برام قابل هضم نبود !
    وااای..  عالیه
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • :)
  • مرتضی معادی
  • مخالفم !
    قشنگه آهنگش ....... 

    اون پاسیبل کنار وبت هم عالیه ... :)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • چ قشنگ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی